Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Plastikový modelář 1

Cílem kroužku je získání základních modelářských dovedností (řezání, broušení, pilování, lepení, barvení) při stavbě plastikových modelů všeho druhu. Během roku se účastní různých modelářských soutěží a výstav.

Kód 120502
Název Plastikový modelář 1
Místo konání Labyrint Arbesova
Hlavní vedoucí Tomáš Pichner
Věková skupina 6-15 let
Vybavení na kroužek Přezůvky, pomůcky (dozvíte se na první hodině)
V ceně zahrnuto Hromadné pomůcky, barvy, laky
Jiná ujednání Lektor: Petr Vítek
Rok 2200 Kč
Datum zahájení 22.09.2022
Datum ukončení 15.06.2023
Dny konání ČT 16:30-18:00
Kontakt Bc. Tomáš Pichner, tel.: 601 369 383, tomas.pichner@labyrint-svc.cz
Volná místa Obsazeno

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.