Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Budu Školáček

Příprava předškoláčků herní formou - procvičování grafomotoriky, rozvoje řeči a mluvení před ostatními, procvičování písmenek a číslic, zkrátka všech dovedností, které jsou potřeba k zápisu do 1. třídy.

Kód 120801
Název Budu Školáček
Místo konání Labyrint Klub Spirála Litevská
Hlavní vedoucí Gabriela Tůmová Podroužková
Věková skupina 5-6 let
Vybavení na kroužek přezůvky
V ceně zahrnuto výukové listy a materiály, psací a kreslíci potřeby, stolní a grafomotorické aktivity
Rok 2100 Kč
Datum zahájení 21.09.2022
Datum ukončení 14.06.2023
Dny konání ST 15:00-16:00
Kontakt G.Tůmová Podroužková, tel.: 702 007 236, gabriela.podrouzkova.tumova@labyrint-svc.cz
Volná místa Poslední 2 místa

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.