Novinky

01.11.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Flétna sopránová mírně pokročilí

Mírně pokročilí flétnisté se budou i nadále učit pískat jednoduché písně podle not. V hodinách bude probíhat individuální i skupinové hraní na nástroj, rytmická cvičení, hry a poslech hudby. Schůzky budou probíhat v Labyrintu v Arbesově ulici v budově B každý čtvrtek od 16.30 do 17.30 hodin.

Kód 120308
Název Flétna sopránová mírně pokročilí
Místo konání Labyrint Arbesova
Hlavní vedoucí Alena Loučanská
Věková skupina 8-10 let
Vybavení na kroužek sopránová flétna, pracovní sešit dle pokynů lektorky
Rok 3950 Kč
Datum zahájení 22.09.2022
Datum ukončení 25.05.2023
Dny konání ÚT 17:30-18:30
Kontakt Mgr. Alena Loučanská, tel.: 601 369 382, alena.loucanska@labyrint-svc.cz
Volná místa Obsazeno

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.