Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Keramika Montessori KM4

Keramika 4 je kroužek keramiky pro děti na ZŠ Montessori Pařížská Kladno. Je určen pro začátečníky a menší děti. I v tomto školním roce budeme téměř každý pátek pracovat na individuálních i společných projektech, při kterých se budeme učit základním keramickým technikám. Vyzkoušíme si různé hmoty a materiály pro finální úpravu vlastních výrobků.

Kód 121412
Název Keramika Montessori KM4
Místo konání ZŠ Pařížská
Hlavní vedoucí Jana Hromasová
Věková skupina 6-9 let
Rok 1800 Kč
Datum zahájení 23.09.2022
Datum ukončení 02.06.2023
Dny konání PÁ 13:30-14:30
Kontakt Jana Hromasová, tel.: 601 369 398, jana.hromasova@labyrint-svc.cz
Volná místa Poslední 3 místa

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.