Novinky

01.11.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Barvínek 2

Kroužek je koncipován jako vstup do světa výtvarnych technik.Děti se naučí správně používat tužku a štětec, kreslit pastelkami, tuší, fixami a malovat vodovými barvami . Projdou mnoha zajímavými kreativními projekty pod vedením zkušené paní učitelky Mgr. Jany Géringové.

Kód 121314
Název Barvínek 2
Místo konání Labyrint Arbesova
Hlavní vedoucí Jana Hromasová
Věková skupina 5-7 let
Vybavení na kroužek pracovní oděv, přezůvky, malá svačinka a pití
V ceně zahrnuto lektor, učebna, výtvarný materiál
Jiná ujednání kroužek není 22.12.2022
Rok 2600 Kč
Datum zahájení 22.09.2022
Datum ukončení 25.05.2023
Dny konání ČT 16:15-17:45
Kontakt Jana Hromasová, tel.: 601 369 398, jana.hromasova@labyrint-svc.cz
Volná místa Obsazeno

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.