Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Keramika MŠ J. Hory

Kroužek pro děti, které navštěvují MŠ J. Hory!
Tento kroužek je určen pro děti předškolního věku, které baví tvořit. V menší skupině se budeme učit základním keramickým technikám na jednodušších projektech pro menší děti. Naučíme se úplným základům keramické tvorby, vyzkoušíme si různé materiály pro modelování i finální úpravu výrobků.

Kód 121420
Název Keramika MŠ J. Hory
Místo konání Labyrint Arbesova
Hlavní vedoucí Romana Tintěrová
Věková skupina 4-7 let
Vybavení na kroužek pracovní oděv, přezůvky
Rok 1000 Kč
Datum zahájení 01.11.2022
Datum ukončení 30.05.2023
Dny konání ÚT 15:00-16:00
Kontakt Romana Tintěrová, tel.: 601 365 654, romana.tinterova@labyrint-svc.cz
Volná místa Volno

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.