Divadelní kroužek

Kroužek je určen pro děti od 10ti let. Hravou formou si děti zlepšují slovní zásobu, trénují herecký projev a učí se jednoduché texty. Společně si zkouší zahrát krátké scénky a nacvičují pohádku. Naučí se pracovat s hlasem a spolupracovat s ostatními dětmi. V rámci kroužku si vyzkouší loutkové divadélko, improvizační a jiné dramatické hry.

Základní informace

Kód

150301

Název

Divadelní kroužek

Místo konání

Labyrint Arbesova

Hlavní vedoucí

Bc. Markéta Duchoslavová

Kontakt

Bc. Markéta Duchoslavová, tel.: 602 622 799, email: marketa.duchoslavova@labyrint-svc.cz

Věková skupina

10-15 let

Vybavení na akci

přezůvky

Jiná ujednání

Lektorka: Lucie Haklová

Datum zahájení

24.09.2025

Datum ukončení

17.06.2026

Dny konání

ST 17:00-18:30

Volná místa

Volno


Rok

2 800 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.