Fotbálek

Kroužek je určen pro chlapce i dívky, kteří se naučí přihrávat na kratší i delší vzdálenost a osvojí si nejdůležitější dovednost, což je kopací technika. Součástí lekcí bude zdokonalování individuálních schopností každého jedince i samotná herní praxe.
Kroužek se koná v tělocvičně 2. ZŠ Kladno, Zdeňka Petříka.

Základní informace

Kód

151514

Název

Fotbálek

Místo konání

Tělocvična, ZŠ Zd. Petříka Kladno, č.2

Hlavní vedoucí

Viktor Sandev

Kontakt

Viktor Sandev, tel.: 603 749 427, email: viktor.sandev@labyrint-svc.cz

Věková skupina

7-12 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení a obuv, pití

Jiná ujednání

Lektor: Viktor Sandev, tel.: 603 749 427

Datum zahájení

29.09.2025

Datum ukončení

08.06.2026

Dny konání

PO 17:15-18:15

Volná místa

Volno


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.