Barvínek 2

Kroužek Barvínek 2 je skvělou příležitostí pro malé děti, jak poprvé nahlédnout do světa výtvarných technik. Děti si hravou formou osvojí základy kreslení a malování – naučí se správně držet tužku a štětec, pracovat s pastelkami, fixami, tuší i vodovými barvami.

Vyzkouší spoustu pestrých a zábavných výtvarných projektů, které rozvíjejí jemnou motoriku, tvořivost a fantazii.

Základní informace

Kód

150809

Název

Barvínek 2

Místo konání

Labyrint Arbesova

Hlavní vedoucí

Lucie Peštová

Kontakt

Lucie Peštová, email: lucie.pestova@labyrint-svc.cz

Věková skupina

4-7 let

Vybavení na akci

oblečení na ušpinění

Jiná ujednání

Lektorka: Eliška Poláková

Datum zahájení

09.10.2025

Datum ukončení

04.06.2026

Dny konání

ČT 15:00-16:00

Volná místa

Poslední 3 místa


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.