Lukostřelba

Kroužek lukostřelby je určen pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit střílet z luku, ale i pro pokročilé střelce, kteří chtějí trénovat již osvojenou techniku.
KROUŽEK JE PŘERUŠEN ZHRUBA V POLOVINĚ LISTOPADU (DLE POČASÍ) A POKRAČUJE OD POLOVINY DUBNA.

Základní informace

Kód

151531

Název

Lukostřelba

Místo konání

Labyrint Arbesova

Hlavní vedoucí

Bc. Tomáš Pichner

Kontakt

Bc. Tomáš Pichner, tel.: 601 369 383, email: tomas.pichner@labyrint-svc.cz

Věková skupina

8-17 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení, případně vlastní luk (máme i k zapůjčení)

Jiná ujednání

Lektorka: Ing. Helena Fialová, tel.: 732 619 112

Datum zahájení

10.09.2025

Datum ukončení

24.06.2026

Dny konání

ST 15:45-17:45

Volná místa

Přijímáme náhradníky


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.