Hobby horsing 2

Hobby horsing je ideální způsob trávení času nejen pro milovníky koní, ale také pro mladé sportovce, kteří se nebojí rozvíjet svoji kreativitu, gymnastické dovednosti, znalosti ze světa zvířat a smysl pro zodpovědnost. Společně se naučíme hobbyhorse vyrobit, včetně postroje na něj, ponoříme se do jezdecké teorie s praktickými ukázkami a společně si zazávodíme v nejrůznějších jezdeckých disciplínách.

Základní informace

Kód

151540

Název

Hobby horsing 2

Místo konání

Labyrint Arbesova

Hlavní vedoucí

Jana Tomešová

Kontakt

Jana Tomešová, tel.: 702 077 682, email: jana.tomesova@labyrint-svc.cz

Věková skupina

8-18 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení

V ceně zahrnuto

zapůjčení překážek a hobbyhorse

Datum zahájení

03.10.2025

Datum ukončení

12.06.2026

Dny konání

PÁ 15:00-16:00

Volná místa

Volno


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.