In-line 1

Cílem tohoto kroužku je výuka základních dovedností jako jsou: správný postoj, rozjetí, různé typy zastavení, zatáčení a dále vypořádání se s překážkami. Součástí výuky je zlepšování kondice a rozvoj dalších sportovních dovedností. Určeno především pro začátečníky.

Základní informace

Kód

151546

Název

In-line 1

Místo konání

Labyrint Klub Spirála Litevská

Hlavní vedoucí

Bc. Jaroslava Kozáková

Kontakt

Bc. Jaroslava Kozáková, tel.: 724 570 397, email: jaroslava.kozakova@labyrint-svc.cz

Věková skupina

4-7 let

Vybavení na akci

brusle, helma, 6 ks chráničů

Jiná ujednání

střídáme tělocvičnu, 12. ZŠ a Sletiště - vzhledem k počasí a ročnímu období

Datum zahájení

23.09.2025

Datum ukončení

26.05.2026

Dny konání

ÚT 16:00-17:00, ÚT 16:00-17:00

Volná místa

Volno


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.