Házená

Házená je všestranný sport, spojuje v sobě prvky sportovních her, atletiky, gymnastiky a úpolových her. Díky týmové dynamice rozvíjí sociální kompetence a kvalitu mezilidských vztahů. Je OLYMPIJSKÝM sportem, hra je přehledná a rychlá, padá mnoho branek a do hry se zapojí všechny děti. Proto je házená pro začínající sportovce velmi atraktivní.

Základní informace

Kód

151552

Název

Házená

Místo konání

5.ZŠ Kladno/Moskevská

Hlavní vedoucí

Bc. Jaroslava Kozáková

Kontakt

Bc. Jaroslava Kozáková, tel.: 724 570 397, email: jaroslava.kozakova@labyrint-svc.cz

Věková skupina

7-14 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení a obuv

Jiná ujednání

Lektorka: Iveta Altmannová, tel.: 602 351 920

Datum zahájení

25.09.2025

Datum ukončení

18.06.2026

Dny konání

ČT 17:30-18:30, ČT 18:00-19:00

Volná místa

Volno


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.