Logohrátky

Logohrátky budou ideálním pomocníkem pro podporu správné výslovnosti u dětí. Rozvoj a osvojování slovní zásoby, trénink řečových dovedností, grafomotorická cvičení, slova, věty, básničky, obrázkové úkoly.

Základní informace

Kód

151002

Název

Logohrátky

Místo konání

Labyrint Arbesova

Hlavní vedoucí

Gabriela Tůmová Podroužková

Kontakt

Gabriela Tůmová Podroužková, tel.: 702 007 236, email: gabriela.podrouzkova.tumova@labyrint-svc.cz

Věková skupina

4-7 let

Vybavení na akci

pohodlné oblečení, svačina, pití

V ceně zahrnuto

materiál na hry, výukový materiál, pomůcky, odměny

Jiná ujednání

Lektorka: Gabriela Tůmová Podroužková, tel.: 604 115 938

Datum zahájení

24.09.2025

Datum ukončení

10.06.2026

Dny konání

ST 16:45-17:45

Volná místa

Volno


Rok

2 500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.