Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Celodenní příměstské akce v Labyrintu

Příměstský tábor - Celodenní příměstské akce v Labyrintu pro děti od 6 do 12 let. Hry o přírodě, sportování, výlety do okolí, trampolínový park, bowling.

Vedoucí:
Šárka Sandevová
Email: sarka.sandevova@labyrint-svc.cz

Mobil: +420 601 369 387

Kód 104016
Název Celodenní příměstské akce v Labyrintu
Termín konání 18.08.2021 08:00 - 20.08.2021 16:30
Místo konání Labyrint Arbesova
Hlavní vedoucí Šárka Sandevová
Věková skupina 6-12 let
Sraz účastníků Labyrint
Vybavení na akci přezůvky, batůžek, lahev na pití
V ceně zahrnuto oběd, svačiny, vstupy, program
Jiná ujednání cena za 3 dny/ 1 den = 400 Kč
Účast na akci 1200 Kč
Volná místa Obsazeno

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.