Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Mozaika - tvoření na Spirále

Všechny malé i velké zveme na čtvrteční tvoření na Spirále, které proběhne 9. 6. 2022 od 17 hod. Přijďte si k nám vyrobit originální mozaikový obraz. Těšíme se na vás :)
Přihlásit se můžete do pondělí 6. 6. 2022

Cena: 200,-

Kontakt:
Nikola Aichlmanová, tel.: 702 249 069
e-mail: nikola.aichlmanova@labyrint-svc.cz

Kód 113508
Název Mozaika - tvoření na Spirále
Termín konání 09.06.2022 17:00 - 19:00
Místo konání Labyrint Klub Spirála Litevská
Hlavní vedoucí Nikola Aichlmanová
Věková skupina 8-99 let
Sraz účastníků 17 hod. klub Spirála, Litevská 2720
Vybavení na akci pracovní oblečení
V ceně zahrnuto materiál
Účast na akci 200 Kč

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.