Novinky

01.02.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Podzimky v Krkonoších

Pojeďte si s námi užít podzimní tábor v horách.
Vyrazíme autobusem od Labyrintu ve středu ráno.
Ubytování máme zajištěno v penzionu Rezek ve Vítkovicích. https://www.penzionrezek.cz/
Po celou dobu akce je přítomen pedagogický a zdravotnický dozor.
Vrátíme se v neděli v odpoledních hodinách opět k Labyrintu.

• táborák
• bojovka
• týmové aktivity
• hry v přírodě
• diskotéka

Kód 125101
Název Podzimky v Krkonoších
Termín konání 26.10.2022 08:00 - 30.10.2022 16:00
Místo konání Krkonoše
Hlavní vedoucí Markéta Duchoslavová
Věková skupina 6-15 let
V ceně zahrnuto Doprava soukromým autobusem, ubytování, strava 5x denně, program
Účast na akci 4500 Kč
Volná místa Volno

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.