Novinky

01.11.2022 Hledáme pedagogy

Do našeho týmu přijmeme kreativní kolegy na pozici PEDAGOG VOLNÉHO ČASU. Více se dozvíte v záložce - Nabídka práce.

Sledujte nás

Velikonoční výstava

13 ročník výstavy dětská keramika z dílen kladenských kroužků keramiky. Letošní výstava je zaměřena na Velikonoce, proto je doplněna bohatým doprovodným programem na toto téma. Podrobný harmonogram doprovodného programu bude zveřejněn týden před akcí na našich stránkách. Vstupné na výstavu je dobrovolné. Můžete se zúčastnit i exkurze do naší keramické dílny. Za menší poplatek můžete tvořit v kreativních dílničkách nebo hrát velikonoční hry. Těšíme se, že si u nás v Labyrintu užijete předvelikonoční víkend s kamarády nebo s rodinou.

Kód 123502
Název Velikonoční výstava
Termín konání 31.03.2023 10:00 - 02.04.2023 17:00
Místo konání Labyrint Arbesova
Hlavní vedoucí Jana Hromasová
Věková skupina 0-99 let

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.