Planetárium a mořský svět

Planetárium a mořský svět

Pololetní prázdniny - Vzhůru ke hvězdám a dolů do hlubin.
Čeká nás výlet vlakem do Prahy. Děti si prohlédnou zmodernizované planetárium a zhlédnou program Dobrodružství ve Sluneční soustavě. Další návštěvou bude největší mořské akvárium v ČR, kde mohou děti prozkoumat podmořský svět zblízka.

Základní informace

  • Kód

    154202

  • Název

    Planetárium a mořský svět

  • Termín konání

    30.01.2026 08:00 - 16:00

  • Místo konání

    Praha

  • Hlavní vedoucí

    Bc. Markéta Duchoslavová

  • Věková skupina

    6-15 let

  • Sraz účastníků

    8:00, Labyrint budova A

  • Vybavení na akci

    svačina, pití, kapesné

  • V ceně zahrnuto

    doprava, vstupné, pedagogický a zdravotnický dozor

  • Volná místa

    Volno


Účast na akci

500 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.